Brezplačna delavnica - »Vloga tržnih znamk in tržno komuniciranje«
Lokacija: Faladur, Ajdovščina, Cesta IV. Prekomorske 61c
Datum: 17. maj 2019
Vabljeni na brezplačno delavnico - »Vloga tržnih znamk in tržno komuniciranje«, ki bo potekala 17. maja 2019 v Ajdovščini (Faladur, Cesta IV. Prekomorske 61c).
Na delavnici bosta priznana strokovnjaka s področja tržnega komuniciranja predstavila ključna dejstva in uporabna orodja za uspešno tržno pozicioniranje znamk in komuniciranje s porabniki.
Delavnica je namenjena vodstvenemu in strokovnemu kadru subjektov socialne ekonomije iz celotne Slovenije.
Program:
9:45 |
Registracija udeležencev |
10:00 |
Pozdravni nagovor dr. TEA GOLOB, Fakulteta za uporabne družbene študije |
10:15 |
Kako učinkovito komunicirati s kupci? dr. ANDREJ KOVAČIČ, PRO-ACT d.o.o. |
11:30 |
Resnična moč tržne znamke LUČKA PELJHAN, I&S Aladin |
12:00 |
Mreženje in pogostitev z lokalnimi dobrotami Vipavske doline |
12:30 |
Štirje vogali tržno naravnanega poslovnega koncepta LUČKA PELJHAN, I&S Aladin |
13:30 |
Delavnice na praktičnih primerih |
14:45 |
Zaključek |
Prijave: Prijave zbirata Gregor Cotič, Slovensko združenje za duševno zdravje (ŠENT), e-naslov: gregor.cotic@sent.si in Erika Zuodar, Mestna občina Nova Gorica, e-naslov: erika.zuodar@nova-gorica.si.
O PROJEKTU INNO-WISEs Projekt INNO-WISEs je namenjen dvigu digitalnih in podjetniških kompetenc vodstvenega in strokovnega kadra subjektov socialne ekonomije. V okviru projekta bodo izvedena srečanja in usposabljanja ter vzpostavljena platforma odprtokodnih in cenovno dostopnih digitalnih orodij ter e-tečajev. Projekt se financira iz transnacionalnega evropskega programa Interreg Srednja Evropa, ki spodbuja sodelovanje držav srednje Evrope. Povezuje 11 partnerjev iz Slovenije, Hrvaške, Italije, Poljske in Belgije. |